Jeśli chcesz posłuchać tekstu, zaznacz go i kliknij głośniczek.   Click to listen highlighted text! Jeśli chcesz posłuchać tekstu, zaznacz go i kliknij głośniczek. Powered By GSpeech

(Nowe! [22.05.2014r] ZDJĘCIA można zobaczyć po kliknięciu na link lub czerwone logo z napisem Rimini w prawej dolnej części ekranu).

Na zdjęciu uczennice klasy 2b wrzucające monetę do Fontanny Di Trevi, w ten sposób zwyczajowo zapewniają sobie "powrót do Rzymu".

Reportaż uczennic klasy 2b:
To już trzeci tydzień naszych praktyk zawodowych we Włoszech. Aż ciężko uwierzyć, że to tak szybko mija. Dopiero co przyjechaliśmy, a już za chwilę trzeba będzie wracać. Słońce grzeje, wycieczki cieszą, a praca upływa w przyjemnej atmosferze. W wolnym czasie spacerujemy po mieście,  robimy zakupy, aktywnie spędzamy czas grając w siatkówkę oraz opalamy się na plaży.  W niedzielę (18.05) wybraliśmy się do Wenecji...

Widoki jakie zaoferowało nam miasto były nie do opisania, a lepszej pogody nie można było sobie wyobrazić. Mieliśmy okazję podziwiać jej panoramę podczas płynięcia tramwajem wodnym. W trakcie pobytu w tym przepięknym miejscu udało nam się zobaczyć Bazylikę św. Marka, pałac Dożów, most Rialto oraz wiele innych. Mimo wyczerpującego dnia wszyscy wrócili z wycieczki zadowoleni i uśmiechnięci.
Następnego dnia (19.05) o godz 6:00 w 15-osobowej grupie wyruszyliśmy w podróż do Rzymu. Po 3,5 godzinny jazdy pociągiem dotarliśmy na miejsce. Zwiedzanie zaczęliśmy od placu św. Piotra w Watykanie, następnie autokarem wycieczkowym udaliśmy się na pomnik Wiktora Emanuela II. Później skierowaliśmy się w stronę Fontanny di Trevi, Forum Romanum oraz Koloseum. Tak oto zakończyła się nasza podróż. Późnym wieczorem zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do hotelu. Teraz z niecierpliwością czekamy na kolejną pełną niespodzianek wycieczkę do Bolonii.